Home » » Masalah Keputihan Hilang Dalam 5 hari

Masalah Keputihan Hilang Dalam 5 hari

Masalah Keputihan,keputihan hilang,cara hilangkan keputihan

Masalah Keputihan,keputihan hilang,cara hilangkan keputihan

Mula-mula dia suruh saya pm dia..Saya fikirkan dia ada masalah resdung.. Rupa-rupanya dia ada masalah keputihan

Dah setahun dia cari ubat,pergi klinik pon dah..tapi masalah keputihan tetap ada..

Saya syorkan dia makan cmc.. Alhamdulillah dalam kurang seminggu masalah keputihan dah berkurang..

Cmc bukan sahaja untuk masalah resdung,masalah wanita (keputihan) juga boleh mengambil cmc

Jika anda juga mengalami masalah keputihan,boleh dapatkan produk tersebut dengan saya..
PM saya di sini dengan kod " SIHAT DENGAN CMC "
Share Jika Ia Bermanfaat :

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2013. Curcuma Mangga Cure - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger